top of page

Contact

Adresgegevens

Koeweistraat 8

4181 CD Waardenburg

Nederland

 

Postbus 68, 4180 BB Waardenburg

info@quintesuw.nl

0345-686845

Neem contact op

Werkgever of Consument?

Je assurantietussenpersoon is jouw aanspreekpunt. Hij kan al jouw vragen beantwoorden en wijzigingen verwerken via ons. De contactgegevens van je tussenpersoon tref je aan op het polisblad van je verzekering.

Wil je een schade telefonisch melden of heb je een vraag over een schade? Bel 0345-686701 (particulier) of 0345-686702 (zakelijk). Onze adviseurs zijn ​maandag t/m vrijdag van 08:30 tot 17:00 bereikbaar. Ook buiten deze tijden is onze telefoonlijn bereikbaar voor je.

Heb je een andere vraag?

Bel 0345-686845. Onze openingstijden zijn van maandag t/m vrijdag van 8:30 tot 17:00 uur.

Je belt ons altijd tegen het lokale tarief, plus eventuele kosten voor het gebruik van je mobiele telefoon. Via onze telefoniste krijg je altijd direct de juiste medewerker aan de telefoon om je te helpen.

Als je ons belt adviseren wij je om altijd je polisnummer bij de hand te houden. Je kunt hierdoor beter en sneller worden geholpen

Bereikbaarheid buiten openingstijden

Ook buiten onze openingstijden zijn wij bereikbaar voor je!

Bel 0345-686701

Wij hopen dat je niets ernstigs overkomt, maar mocht je onverhoopt het slachtoffer worden van bijvoorbeeld een grote woningbrand, weet dan dat politie en brandweer je zullen helpen en de Stichting Salvage inschakelen. Zij helpen altijd met de eerste opvang, veilig stellen bezittingen etc. Vervolgens nemen zij contact met ons op en brengen ons op de hoogte van de situatie.

Reactietermijn

Telefonisch
Wanneer je ons belt staan wij je graag te woord en proberen wij ervoor te zorgen dat je snel één van onze medewerkers aan de lijn krijgt. Wij streven ernaar om bij drukte de wachttijd nooit langer te laten oplopen dan 5 minuten. Is dit toch het geval, mail dan naar:

 

Wij streven ernaar je uiterlijk de volgende werkdag terug te bellen. De kosten voor het telefoongesprek blijven beperkt tot het lokale tarief, plus eventuele kosten van je eigen telecomprovider.

 

Schriftelijk
Wij hanteren de volgende 1e reactietermijnen:

  • Binnen 10 werkdagen worden vragen over bestaande en nieuwe verzekeringen beantwoord.

  • Binnen 10 werkdagen sturen wij een bevestiging of een nieuwe verzekeringsaanvraag wordt geaccepteerd of niet.

  • Binnen 10 werkdagen na een wijzigingsverzoek, passen wij de lopende verzekering aan of beëindigen wij deze.

  • Binnen 10 werkdagen na wijziging of aanpassing sturen wij een nieuw polisblad (waaronder ook een nieuw verzekeringsbewijs als dat van toepassing is).

  • Binnen 10 werkdagen na ontvangst van een schademelding, sturen wij een eerste reactie. Als wij meer informatie nodig hebben om de schade te beoordelen, vragen wij deze informatie op per e-mail.

  • Binnen 10 werkdagen nadat alle informatie beschikbaar is om de schadeclaim definitief te boordelen, wordt de mogelijke schade-uitkering uitbetaald.

  • Binnen 2 werkdagen sturen wij je een bevestiging van ontvangst en binnen 10 werkdagen sturen wij je onze eerste reactie op een klacht.

 

Kunnen wij de beloofde 1e reactietermijn niet nakomen, dan ontvang je van ons een bericht wanneer we alsnog zullen reageren. Onze reactietermijnen gelden niet voor de totale doorlooptijd van het proces. De reactietermijnen hebben betrekking op het eerste inhoudelijke antwoord.
 

bottom of page