top of page

Schadebehandeling

Een schade is vervelend. Wij begrijpen dat je graag wilt weten hoe wij na een schade te werken gaan. Wij houden u op de hoogte!

 

Na de schademelding (telefonisch, schriftelijk, per mail of online) streven wij ernaar dat je binnen 10 werkdagen een bericht van ons krijgt. Dit kan één van de vier onderstaande berichten zijn:

 

1. Je ontvangt informatie over de schadevergoeding.
Ben je verzekerd voor de schade? En de schade en de hoogte van de vergoeding zijn duidelijk voor ons, dan krijg je de vergoeding. In onze reactie lees je hoe hoog die vergoeding is. Na onze reactie duurt het maximaal 5 werkdagen voor je de vergoeding krijgt.

 

2. Wij vragen je om meer informatie.
Hebben wij nog niet genoeg informatie om te beoordelen of je een vergoeding krijgt? In onze reactie lees je welke informatie wij nog nodig hebben en waar je dit naar toe kan sturen

 

3. Een expert komt uw schade beoordelen.
Wanneer wij niet zelf kunnen beoordelen hoe erg je schade is, vragen wij een expert om dat voor ons te onderzoeken. In onze reactie lees je hoe dat gaat.

 

4. Je bent niet verzekerd voor de schade.
Dat betekent dat je geen vergoeding krijgt. In onze reactie lees je altijd waarom wij de schade niet vergoeden.

 

Na het sluiten van het schadedossier ontvang je altijd een eindbevestiging samen met het verzoek om ons klanttevredenheidsonderzoek in te vullen.

 

 

 

bottom of page